Հաճախորդների սպասարկումը ռեստորանային ոլորտում

«Հաճախորդների սպասարկումը ռեստորանային ոլորտում» եռօրյա ինտենսիվ դասընթացը ներառելու է հաճախորդների սպասարկումը ճիշտ կազմակերպելու մասին հետևյալ թեմաները՝ 

  • սպասարկման հոգեբանություն, 
  • սպասքի տեսակներ, 
  • սեղանի կազմակերպում, 
  • սեղանի էթիկետ, 
  • սպասարկողի հաղորդակցման հմտություններ և այլն։

Դասընթացը վարելու է Օնիկ Առաքելյանը, որը ունի 25 տարվա աշխատանքային փորձ այնպիսի հյուրանոցային ցանցերում, ինչպիսիք են Marriott-ը, Sheraton-ը, Hilton-ը, Jumeirah-ն, և Accor-ը: 

 

Դասընթացի ընդհանուր տևողություն՝ 18 ժամ է 

Վայր՝ 

Վանաձոր (մայիսի 4, 5, 6)

Արժեք՝ 35,000 ՀՀ դրամ